Wednesday, July 09, 2008

ALOHA.

Technically, im supposed to be studying for my math test and my lit test (HAHAH, which im missing. Hit me, baby!) tomorrow. Operative word being technically.

Because of my will, which is about as tough as a peice of melted jelly right now, i am reading again.

READING AGAIN!

I dont believe it. I have to stop my greedy prying fingers away from the book! (Im currently reading The Family Trade. Which is about as good as it sounds) I think i'll burn my library card and make a new one after my O'Levs. I dunno if the librarians actually check your blog to make sure you dont burn your old library cards.

If they do, then i'll close this down for a while.

It seriously is the ONLY way i'll come even a meter close to one of those dusty untouched chinese books, then achieve my dream. Its embarrasing, my dream, so i wont say it.

(People think i dont get embarrassed. That is SUCH a STRANGE thing to think. YOU THINK I WASNT EMBARRASSED TODAY WHEN I WAS STRANDED ON STAGE FOR 2 FRIKIN MINUTES WITH GROSS FACE PAINT ON AND BRANDISHING A BROKEN BROOM IN FRONT OF THE WHOLE SCHOOL??!! With the teachers, AND our VP?)

Waseh, best, people tell me "Eh Amanda, i thought you dont get embarrassed"

Its crazy i tell you. ME, the girl who closes her book in embarrassment for the male lead who is about to be rejected! People think i can go on stage and do stupid things without mustering up any courage.

Crap i tell you.
Im not the stage-loving kind.

Any kind of 'attention gathering' sorta thing i do gives me shivers before it, and adreneline rushes after. And im a adreneline junkie, but not this kind! I like the speeding down the slope on a bike or flying fox kind.


So anyway, i think Wan has a good chance of winning this campaign. But for selfish reasons (something to do with her being Track Cap) i wont be too sad if she dont.

I mean seriously, i gave up my dignity for her! SEE HOW MUCH A LOVE YOU, YOU CRAZY WOMAN.

Comp yesterday was CRAZY fun. Met Emaini-o again. Great to see her again, i tell you. Shes still as weird as ever, and her brothers like a CARBON COPY. He even does the weird stretching thing she always does.

HA, Emain, i know all your secrets! MUAHAHAHAHA.



Time check.
Conscience check. (Oh shit cant find it. OMG hahaha, i remember when Dory said Are You My Conscience? DAMN, that was the funniest shite ever)

Okay now its prickling.

Bleuh. Off to mathamathties land, my Amandavillians!

No comments: