Tuesday, April 24, 2007

TODAY, MAY BE THE HAPPIEST DAY OF MY LIFE.
AND HOHO.

Look at the date, 24th of April.
Exactly 5 moths before my birthday. CONINCEDENCE? I think not.

Mrs Seet came backk to day.
I loveyouiloveyouiloveyou MRS SEET.

THE SYNDROME WILL NEVER REIGN AGAIN!!!
MUAHAHAHAHAHAH.

I think Mrs Seet is the best thing that ever happened.
But of course, i think Syndrome was a good thing too. Cause people like me, we need some form of terrible thing to befall us before we appreciate the amazing teachers we have.

SEET SEET SEET forever.
Muah.

I finally understand everything. Was so freaking eeeassssy. Mrs Seet, thank GOD you came back. Seriously, i really THANK MY DEAR GOOD LORD. Thanks God, thanks so much. I really love you both.

After remedial i was like grinning home.
GRINNING HOME.

And i couldnt stop.
I was grinning and grinning ang grinning and i had this warm fuzzy feeling and i felt, for the first time, joy. JOY. No kidding.

Then i think i got a little weird and i started laughing to myself. And the girl at the busstop wentlike, Ehh, she looks kinda crazy.

They whispered it but my ipod wasnt on yet so i heard them. Then i laughed somemore.

It was so so funny.

Then i kept laughing and grinning the whole way home.

I LOVE LOVELOVE EVERYONE.

Man. I have a sudden craving for nuggets.
Plus, just yesterday, i was whining about my fate of being murdered soon.

Talk about mood swings.

Ya watch Se7en? The movie?
Its pretty damnn good. But like, after the show, you'll feel dazed and soo absolutely depressed and crappy. But the show, it was good.

But its so bloody gory and the the amount of times they Eff is uncountable. It like, EFF this and EFF that because of this EFFing thing cause youre sucha EFFer. Its rated R.

Watched it in Learning Lab cause we were learning about crimes.

This guy, hes called John Doe. Hes kinda insane, and such.
He thinks hes doing everyone a favour and everything, trying to awaken them to all the crimes that happen everyday.

As i quote.
"A woman... so ugly on the inside she couldn't bear to go on living if she couldn't be beautiful on the outside. A drug dealer, a drug dealing pederast, actually! And let's not forget the disease-spreading whore!

Only in a world this shitty could you even try to say these were innocent people and keep a straight face. But that's the point.

We see a deadly sin on every street corner, in every home, and we tolerate it. We tolerate it because it's common, it's trivial. We tolerate it morning, noon, and night. Well, not anymore. I'm setting the example. What I've done is going to be puzzled over and studied and followed... forever. "

So he kills.
Seven sins, Gluttony, Pride, Greed, Sloth, Envy, Wrath, Lust.
And seven murders.
And seven ways to die.

You see, this guy, John Doe, he wants to tell the world, to stop sinning. But he chooses to do this in the only way he thinks would make people listen.

John Doe: "Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer, and then you'll notice you've got their strict attention."

So, seven murders. Each a punishment for each deadly sin.

Glutton? he stuffs you to death.
Pride? He slashes your face to crap, then kills you.
Sloth? He pins you to bed for a year. Till you die.
Lust?(Watch it yourself)
Greed? Excise a pound of your flesh, then get murdered.

The wife of one of the detectives Mills(Bradpitt), Tracey sounds like a very unimportant side character, but she plays the most important part in the last two murders, ENVY, and SIN.

The last two murders shows the deception and the twistedness of John Doe. Its so cool, its scary.

Se7en, a show as disgusting as it is amazing.

Hohoho.
But if you think it, it makes sense. Like crap do we stick to moral rules, nowadays. Yeah sure, we dont murder, we dont steal.

But, gluttonly? Sloth? Moral rules.
No one really cares about them in today's society.

Maybe, John is right?
That we have to be hit on the head by a sledgehammer before we listen.

And here i introduce,
My all time FAVESONG

GRACE KELLY-MIKA
Do I attract you?
Do I repulse you with my queasy smile?
Am I too dirty?
Am I too flirty?
Do I like what you like?

I got to be wholesome
I could be loathsome
Guess I'm a little bit shy
Why don't you like me?
Why don't you like me without making me try?

I tried to be like Grace Kelly ( mmmm )
But all her looks were too sad (ahhh ahhh)
So I tried a little Freddie (MMMM)
I've gone identity mad!

I COULD BE BROWN
I COULD BLUE
I COULD BE VIOLET SKY
I COULD BE HURTFUL
I COULD BE PURPLE
I COULD BE ANYTHING YOU WANT

GOTTA BE GREEN
GOTTA BE MEAN
GOTTA BE EVEYRTHING MORE
WHY DONT YOU LIKE ME
WHY DONT YOU LIKE ME
WHY DONT YOU WALK OUT THE DOOR

No comments: