Sunday, March 25, 2007

Frances is coming to get me like, anytime now. But i figured, the only time i can blog today is now, since i have ting xie tomorrow and i have to study it later after i come back from dinner.

You're probably wondering why i cant like, study now and blog later. Yeah? I wonder too.

I bet todays gonna be super cool cause im getting a real medal. First time in my life. Not all that crap from sports day or whatever.

Plus i think 3ply tissues are really mean. The tissue packet is sooo thick and you think, MAN THIS SURE CAN LAST ME THE WHOLE DAY, LA. Then when you pull out one lousy piece, the whole packet like, DEFLATES.

Man, like one piece is that thick.
What the heck?

Cheat my feelings only. Then i was reusing and reusing that lame lousy packet of tissues in chuch. I was like sniffing and snorting and blowing and whining and griping. In church, too. Like, everyone around was freaking pissed at me.

Blehblehs.

AND NOW WE NEED TO WISH MYDEEEAR LOOLOO A GREAT AWESOMELY AMAAAZING HAPPY DAY ON HER BIRTHDAY WITH HER QUALITY FAMILY TIMES AND EVERYTHING.

Loos, i hope everything goes well for ya, today.

Happy HAPPY birthday.

My happy arent the ordinary happy birthday's happy. Its the really HAPPY. Cause we all want ya to be really happy happy happy on your birthday, sweetie.

HAPPYTIONAL!
Oh yeah, baby.

Ooh, and i think like, the song, The Little Things, its so uber cute heh. "This song is dedicated to all those kids who ever got picked last in gym class" Hahah.

So cute.

Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking? Heh.

Yeah, im sure there is, eh. But then again. The world has proved it wrong again. You'll see that the finer part of the world is made of ridiculously good looking people. Like, L. And like, Wu Zun. Hes kinda like, he cant really sing, cant really act. But damn, his FACE.

Like Ella says, shuaishuai de.

Oh well. BUT YOU KNOW WHAT. No one, is prettier than my L. No one. I SWEAR. NO ONE. L, the coolest cutest guy who ever lived. L is most amazingly sweet and smart guy ever.

Watched Shrek the other day. Was like, so funny. Heh.
"I'm sorry, the position of annoying talking animal has already been filled."


Eh, id better go gloat about being a reserve to my shuaishuai de relay group. Hehs. Seeyaaa. And HAPPY birthday Loo again. Sorry about not going yestreday, yeah?


THE TIME WE GOT FREE LUNCH
AND THE COOL KIDS STILL BEAT US UP
THE RICH KIDS HAD CONVERTABLES
AND WE HAD TO RIDE THE BUS
-The Little Things. Good Charlotte.

No comments: